18-20/8

Hmm.. nu ska jag försöka minnas.. tisdag tisdag tisdag...

Vi kokade potatis..Ninas mamma och syster kom på besök medans hon klippte mig :) sen tog nog Nina moppen till Ljusdal och handlade lite medans jag gjorde mos och köttbullar med Ninas hemgjorda lingonsylt till <3





Zamson i sin fina kofta som Nina virkat ;p



ONSDAG

... hm.. jag tänkte åkt hem i onsdags egentligen men det blev inte så pga ICA/ellos... skitsamma..blev klar med håret och hade en lugn dag och på kvällen åkte vi med Micke, Ninas bror och handlade på Ica i Ljusdal. Igen - Sjukt kul kille! :D Jag var vaken hela natten och packade, kollade på film och käka nån macka där rung 4 lr nåt.. för att hålla mig vaken.






Bye bye hjärtat <3


TORSDAG



Ca 07.20 på torsdagsmorgonen släppte Ninas mamma av mig vid stationen (TACK) och som ni ser tycker jag att klockan är alldeles för lite för att visa hela fejjan så jag tänkte visa frisyren ist ;p Typ så blev de :)



Satte mig på bussen som var HELT öde men strax efter kom en tjej till på.

Ca en halvtimme/timme (?) efter att jag tog den här bilden så däckade jag..stenhårt! Vaknade nog upp i Hudik.. Vaknade sen definitivt upp i Söderhamn.. och nästa gång jag vaknade var vi i Uppsala.. :D sov ganska skönt! Men det var nog de hemska vibbarna från Uppsala väckte mig. Väl på centralen mötte jag (tillslut) Dani (virrhöna) och vi åkte hem till mig. Väl i Högdalen gick vi in på ICA för att hitta gegg till mitt hår (nytt för mig de här) och sen gick vi till Pepes pizzeria och köpte en varsin pizza!



Notera: att Dani aldrig har ätit annat än dom där chilicrackers på Pride :D
Wei.. hon joina mig när jag åt min sista Pizza ;p Fänks.



Hej jag heter Dani och det här är min 'homie' Korven....



Dags för färgning! :p sen massa film..

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0