Back in school..

Äntligen...

Andra dagen i skolan avklarad och det känns jättebra.
Igår var jag helt slut och hade fruktansvärd huvudvärk så inge bloggande igår inte..
När jag väl kom hem så försökte jag få i mig nåt men sen däckade jag vad 16 och sov till halv 4 på morgonen :S
Well idag var det bättre och jag slapp huvudvärk.




Idag började jag en ny TEMA-kurs som är Psykologi, väldigt intressant !
Min lärare heter Kajsa och är gammal i gemet om man säger så ;p Hon e grym.
Så skön personlighet och härlig.. Så det ser jag fram emot att läsa intensivt de närmaste 5 veckorna.

Nu ska jag plugga lite engelska och så ses vi senast imorgon :)

Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0