Du..


Sen första gång jag såg dig blev en del av mig, din..

När jag tänker på dig sluts mina ögon automatiskt och jag ser ditt leende precis
framför mig och min själ lämnar min kropp för att komma närmare din..
Blundar jag så minns jag alla stunder våra blickar mötts i ett
snabbt bildspel, som tar slut alldeles för fort.

Du är en andra hälft...andra hälften av magneten som gör att min själv dras till dig.
Jag slåss med mitt inre för att hålla allt inom mig så att ingen ska se...
Jag kommer alltid att minnas dig och hålla en plats för dig inom mig.
...beundra dig på avstånd, det blir nog bäst så..

 



Skulle jag få en önskan skulle jag önska mig dig.. .. du är en underbar kvinna.

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0