En dag i Karlstad.

Efter frukosten åkte vi ner på stan och Hellborg tatuerade sig.
Då passade jag på att gå till 2 ställen man måste gå till om man är iKarlstad.
1. Amore är en lustaffär med massa leksaker, ljus, oljor osv.
Affären gillas mkt.. så ja passar på när jag är här.
2. Sjökvistens inne i Arkaden där de gör fräscha,
billiga baguetter som är HUR goda som helst!





Finns mkt mer att se men de där 2 är nästan ett måste för en som vill piffa till livet lite ;p

Sen mötte jag Hellborg igen och vi åkte hem..han böt om och åkte till jobbet.
Jahopp.. ensam igen. :D skönt..
Äta, tv, telefonsnack, dusch och sen film..

Och som igår har jag pratat jättemkt med Fridah :)
Sjukt hur lika vi tänker.. och hon e skön, rolig och inteligent.. Kul med nya vänner.
Längtar väldigt mkt till kryssningen så vi alla får umgås!


Jag har saknat Karlstad jättemkt..!! Usch..

Tack för all skön musik Ante!

Tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0