Helvete!

De där var nära!!
Jag har ringt Forsman och jag har försökt att få tag i Boholms nr som en jävla gnu!
PANIK !! För när jag vaknade för en halvtimme sen så hade Charlie inte kommit hem än
och hon brukar va hemma ca 9-10 och hon är inte den som stannar
på stan efter att ha jobbat natt i 12 timmar....
Dessutom slängen Valle ur sig, när hon hör att ja e uppe att, Fan e jessie död lr? .. :S

EHM.... precis när jag skulle ringa till alla sjukhus så ringer Charlie
till Valle och är tydligen helt okej.. Jag var så nervös så jag skakade..





Kommentarer
Postat av: Jessie

oj, såg inte detta förrän nu. blir helt rörd över att du vart så orolig ju. :D

2009-02-16 @ 05:54:14
URL: http://charliecheez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0