Lista..

Surfade runt och hamnade i en blogg Charlie säkert läser dagligen.  :)
Där hittade jag en lista och blev inspirerad..
De flesta listorna brukar ju bara va skitfrågor men den här gillade jag bättre..så, let´s go!




Snusar du? - Nej, inte längre..
♦ Röker du? - Nej inte längre heller..men jag rökte i 8 år. :/ SLUTA RÖKA!!
Gör du frukosten själv? - Yes.
Har du suttit i rätten? - Några gånger..
Har du slagit ner någon? - Hahah....
Har du pussat någon av samma kön? - Ohja..
♦ Har du varit på strippklubb? - Javisst.. :)
Vad gör du när du blöder näsblod? - Blöder utav bara helvete.. eftersom jag äter blodförtunnande :p
♦ När grät du senast? - Oj, häromdan.. till Bolt.. öh?
♦ Vem kan du prata om allt med? - Charlie.
♦ Har du solglasögon? - Ja då..och fler bilr det.
Skriv en mening på engelska - a sentence in english..
Vem pussade du senast? - Min orm Hella.
Vem kramade du senast? - Min tjockiskatt :) Sven.
Vad är din högsta önskan just nu? - Att mina blodproppar i lungorna försvinner ordentligt så jag kan göra en Gastric-bypass op. så fort som möjligt.
Vad heter ditt hårspray du använder? - Björn Axén
♦ Vem gillar /älskar du? - Någon väldigt speciell gillar jag..
Vilken färg har du på tröjan du har på dig? - Olivgrön tunika.
Känner du någon som heter Niklas? - Nej..
Har du bärbar data? - Självklart.. en rosa Dell.
Är du blyg? - Nej nej nej . :)
♦ Vad tänker du på just nu? - Att jag ska gå till skolan om några timmar för första gången på ca en månad..
♦ Vad ska du göra nu? - Hoppa in i duschen..
Vart hittade du den här listan?  http://sofuckt.blogg.se/  

Visit her!  Bye bye..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0