Resa!

Jag var på vårdcentralen i morse med Charlie för att ta PK-prov igen..
Efter det träffade vi Valle och fixade vi lite i centrum.. bl.a köpa toasits :)
hämta Waran på apoteket, köpa BH och hämta paket på turhörnan..

     

Nr lapp 444 - och valles wierda packning + min väska..

När vi var klara så åkte jag och Valle till stan och käka på BK för första gången på...
hmm i år iaf. Sen tåg vi tåget mot Karlstad :)

I Hallsberg gick Valle av och blev hämtad..för hon skulle till Örebro och
istället för att byta där till Hallsberg och sen ta Ytterligare ett tåg vidare till Karlstad
(som det var tänkte från början så ja kunde hålla Valle sälle)
så åkte jag bara vidare på de vi satt på.




Bara 160 spänn från Hallsberg-Karlstad.

Strax innan 15.30 var jag framme och Hellborg kom och hämtade mig i sitt vrål-åk :p
Vi åkte direkt till pekå's och handlade lite middag..mums.
Han har åkt till jobbet nu så ja sitter här och snackar massa me Fridah och lite me min kära Mor. <3
Golnytt är på Självklart på onsdagar.. hehe.. sen ska ja ta en varm skön dusch..

Tjipp tjipp Gioliath!

Kommentarer
Postat av: Fridah

Köna :p Blooooogga!!! Jag gillar din blogg :p



Hoppas taxiresan går bra, sitter vid msn och väntar ivrigt :p Haha!



//Fridah

2009-02-26 @ 22:19:00
URL: http://fridahs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0