Senaste dagarna..

I onsdags kom Dau och hämtade mig och Charlie, till S-tälje.
De bjöd på väldigt god Thai soppa (som jag nu köpt ett paket av - Allévo) och vi satt & tjöta ett tag o glodde lite på tv.

Zizzi - klockren mask !!   :D



Strax innan 21 så satte Dau igång och förbereda penetrering med nål i Charlies näsa - hon gjorde nämligen en Septum.
Stolt är jag... att min lilla tjur gick igenom med det :) och det var kul att se på och fota. Sedan åkte Charlie till Boholm och sov där.




Vi satt uppe länge och pratade och umgicks och det var lika trevligt att träffa dom som alltid..
Gröt till frukost och ett glas med te.. sedan kom Daus kusin över som han inte träffat på ca 15 år.. och det fick mig att börja tänka på alla mina kusiner som jag inte har träffat på en evighet..
Det är några stycken och på nåt sätt så saknar jag dem.. jag saknar dem i mitt liv och vill gärna ha kontakt med dem.. Det ska jag f*n ta tag i igen...Jag har faktiskt letat ett flertal ggr på flera sätt men. Det är lätt att vara osynlig..
Sedan åkte Dau med oss till centrum där vi handlade lite och sen hem..

-----------------------------------------------

Jag har verkligen behövt en paus i några dagar från både blogg och omvärlden..
Det  har varit "upp till halsen me folk" och för mkt frågor och åsikter som de inte har något med att göra.








Medans jag vilat och stängt allt ute har jag har följt serien 24 på tv400 så gott jag kunnat och det har blivit en del :)
Är just nu på s. 6 avsnitt 5 av 24.

I fredags kom Jimmy hit från Tranås och ska hälsa på några dagar.. känns väldigt skönt att få se ett annat ansikte och höra en annans röst ett tag. Och på söndag DÅ händer det grejer.. :D *se senare inlägg*





Tyvärr känner jag inte att jag är redo för att gå tillbaka till skolan på måndag för jag har fortfarande ont i mina lungor och pressar mig alldeles för hårt när det gäller allmäna saker o göra hemma t.ex.
Jag hatar att wajna men de gör verkligen ont.. och är jobbigt.. så jag ska höra av mig till min läkare på måndag och bli sjukskriven längre..
På tisdag ska jag till SÖS och göra en ultraljudsundersökning på hjärtat :S och på onsdag är det dags för PK-prov för att se mitt blodvärde. Häromdan fick jag ett annat brev från en läkare där de stog att jag KANSKE kommer att få äta Waran längre än planerat men att vi ska ta 6 månader i taget..och får se..


Well.. de är lite mkt nu.. men jag kommer igång mer med bloggandet nu..
Nu fortsätter 24 - sov gott :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0