Sportlov och fotografering..

Idag var sista dagen innan mitt sportlov! :)

Känns stabilt att ha varit sjukskriven i 4 veckor och nu efter 1 v i skolan ska jag vara ledig i 1 v till !
Va fan! :) ja vill gå i skolan...

Jaja iaf.. jag planerar att åka till Karlstad i nästa vecka någon gång
och hälsa på Hellborg, Marcus och Forsman bl.a.

Forsman ska jag fira lite också som nyss fyllt år =D KÖNA !

För er som inte vet så har jag bott i Karlstad i ca 1.5 år för ca 1.5 år sen :p
OCH självklart längtar jag tillbaka och det var länge sen jag hälsade på..

Innan i eftermiddags fotade jag mig lite och här är ett exempel..
kanske kommer upp fler sen. :p




Ikväll, just nu har jag tvättstuga och ska tillbaka dit snart..

Kommentarer
Postat av: jessie

very nice pic..vilken pingla :) va, har du bott i karlstad?! coolt, det har jag med...

haha!

2009-02-20 @ 22:57:17
URL: http://charliecheez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0