Blåmärken..

Hej igen..

Jag var helt slut igår så jag orkade inte skriva nåt inlägg..så jag gör det nu ist.
Igår vaknade jag strax efter 11 igen.. sjukt..och som vanligt låg det en spruta där och väntade på mig och det började lukta mat från korridoren. Brysselkål!! Kräk.. :s  det andra var iofs väldigt gott.




 
Ja piggnade till och åt sen tog jag min spruta i magen som är full med blåmärken. :( och så här kan det se ut.. 




Altså det är helt sjukt va folk fikar.. nu förstår jag verkligen varför svenskarna är de i världen som dricker mest kaffe.. ( Jacob på the voice sa de ^^, ) ca 1.5 timme efter lunch kommer fikavagnen! :O Lord.. vi åt ju nyss?
Gamlingar har iofs kanske inte så mkt att göra än å fika hela dagarna.. :) och idag passade jag på att ta en bullbit också. Mums..
Efter mitt te och bullen så la jag mig skönt och kollade på Hostel 1 och 2 :)
underbara filmer.. *känsliga tittare varnas dock*





Ca 16.30 var det dags för middag och jag har egentligen ingen aning om vad jag fick :) Det var iaf nån gratäng tror jag med morötter, lite potatis, blomkål, äggstanning och lite ost.. med 3 stora goda skivor skinka. Mack-biten bestod av 3 lager bröd och i mellan var någon slags lök/creme ost röra.. och boston gurka? Wierd..  =)

             



Efter middagen kom mamma förbi och höll mig sällskap en stund.. Klas kom in och tog bort min kanyl jag hade kvar i armen..finnaly. :)  de kom mkt blod.. :(
Mamma hade köpt ett ängel-ljus, läppbalsam och en necessär med rengörings creme, en svamp och lotion från Loréal. SKÖNT! För senare tog jag en dusch och det var helt underbart! Inga kanyler lr någonting som var i vägen eller som jag behövde ta hänsyn till.




Att duscha gick bra men sen som innan när jag torkar mig och ska klä på mig så blir de tungt.. :/ Det finns inte mkt som skrämmer men..jag blir fan rädd när ja knappt kan andas..
Nya kläder och sexiga strumpor på + mitt egna linne. :) skönt... sen på men Harry Potter och Fenixordern att somna till..




<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0