Jag SKA klara det här..



Det är så skönt att vara hemma nu.. jag har verkligen längtat hem.
Det är jobbigt att andas och det tär på en psykiskt att tänka på att jag ska behöva äta Waran i 6 månader vilket bla innebär att min Gastric-bypass operation blir framflyttad till aug/sept..
Det är ju självklart det bästa men jag var så inställd på att göra den om en månad och det här knäckte mig nästan..

Mitt liv har alltis varit så att händer de något positivt, så kommer det något väldigt negativt som slår mig på käften för att förstöra så mkt som möjligt. Jag är trött på det och jag tänker inte låta det här påverka min skola negativt och allt som betyder något mer än nödvändigt eller mitt självförtroende.. 
Tack alla som finns där för mig och bryr sig, på riktigt..

Jag kan klara det här.. jag SKA klara det här.
Fan.. tur att ja har mitt finska sisu att dra fram :p



Kommentarer
Postat av: Henke

Aha, nu hittade jag fram till din blogg Snäckan :) Ja, det är klart du klarar detta - du är stark och jag vet att du har det där sisu oxå hehe :)



Jag lovar att hålla tummarna, läsa din blogg och vara hos dej i tankarna.



kram



Henke

2009-01-30 @ 19:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0