Fortsättning följer..

..och nu är ja framme på den 4:e dagen : fredag.

Nu ni små modebloggare! :) här ska ni få nåt att sätta tänderna i... sexiga byxor va? ;p


 

Idag har jag mest legat och andats än så länge, kollat på film, har maskinen kvar - kopplad till armen och känner mig jävligt sunkig och lite ensam. Jag har hunnit avverka en granne till och nästa är på ingågn..lr ja.. inrullning. De är charmigt med dementa ibland men.. inte var 10:e minut.. tur att ja har mina skullcandy!

Idag fick jag det som var på den 3:e bilden i inlägget innan..köttfärs. Mmm... mums..
Mera film.. o andas i min manick.. sen på kvällen vid typ 18 så kom mamma hit och vi åt lite.. tack mamma! <3

kl 02.45 somnade jag efter mkt skrik o tryckande på knappen åt alla galma .. :( fy fan.. vilken natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0