FF helg ^^,

Hela helgen har jag varit ensam hemma eftersom Charlie och Forsman åkte upp till Umeå i fredagsmorse och jag har typ inte gjort NÅNTING.. och det har varit så jävla skönt :p Ja har bara suttit vid datorn, legat i sängen, gått till centrum, kollat på film, lyssnar på musik, pratat i telefon med 'S' och bara njutit av ensamheten! :) Beccis skulle ha kommit hit och varit med mig i helgen men.... Ja...

Inatt nån gång fick jag nåt ryck om att jag skulle fixa mig lite och ta kort för att uppdatera lite bilder på mig eftersom de senaste månaderna har jag bara fotat allt annat typ :) När jag släppte ut håret så märkte jag verkligen att det är dags att göra nåt åt de :p fy fan.. Ja ser ju ut som fucking ROBERT WELLS!!! Dock har jag jävligt svårt att vara serriös när en kamera kommer inärheten också.. Well well.. vissa funka iaf ^^,




<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0