Förföljd..

Igår eftermiddag skulle jag gå till centurm en sväng och jag stannade till vid stora vägen här ute för att de kom en bil, en BMW med en man i som saktade in precis vid mig och stirrade och sen körde vidare. När jag gick över så såg jag hur den bilen vänder längre upp på gatan men jag skiter i det och går vidare.. När jag går på Vrenavägen (jag hade musik i öronen) så känner jag hur någon går bakom mig så jag drar ur ena hörluren och ser (i ögonvrån) en tunn liten gralt kommer upp bakom mig men samtidigt åker samma BMW in på gatan och upp jämte mig och glor ögonen ur sig medans han gasar lite.

I slutet av Vrenavägen finns en liten parkering och ja tänkte att om han stannar där så är det inge mer med de.. han kanske ba tycker om att glo..så jag gick vidare genom parken och till slut var jag framme i centrum. Jag gick upp vid en fastighetsskötare som har lägenheter/hus till salu i sitt fönster för att titta lite på vart och vilka som vill flytta.. eh.. tycker de är lite kul o se hur folk bor och hur dyrt de är :)  Skitsamma..

PRECIS när jag vänder mig om, tar ett steg åt vänster så står HAN där.. :S Samma idiot som körde bilen =| HJELP! Ganska kort men stor som ett hus ändå.. Bitig som en oxe står han där i en rosa spännbögs tröja som de står 'Diesel' på och har världens leende på sin fula trut! Jag Rusar förbi och pustar ut Serriöst medans jag så fort som möjligt försöker komma in på Ica.. väl inne så gömmer jag mig men han kommer inte in dit. *puh* När jag handlat klart tänker jag att han har förhoppningsvis gått men ICKE.. Ner till vänster mittemot 'Hank's heaven' står den jäveln och rör sig mot mig när jag kommer ut så jag vänder på klacken och rör mig bort mot torget. jag går och går... till slut vågar jag vänta mig om snabbt för att se om han var där.. men han var borta. Jag blir så jävla hettsig *för de är inte första gången jag blivit förföljd* så jag tog en Taxi hem .. :(


Fan skaffa er nån annan hobby snälla.. det är obehagligt!
..och sluta beröva folk på deras frihet, lugn och rätt att kunna gå vart man vill..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0