Grisslinge igen!

I tisdags tänkte vi åka till insjön igen men där var de smockat me folk så vi drog vidare ut till Grisslinge och la oss istället. Tro på fan att en (av tvillingarna) jag gått på samma redskaps gymnastik som när jag var liten (hennes pappa va dessutom tränare) ligger precis brevid oss..... biatschzzz...



Skitsamma..Jag gjorde nåt väldigt stort iaf.. jag badade! Säkert i 2 timmar.. och för er som inte vet så har jag grov fobi för hav/sjöar/broar/bryggor/båtar sen många år tillbaka..men det var helt underbart och jag fick inte så himla jobbig panik heller.. de gick över rätt fort. Förra gången vi var där så kom ja knappt ut på bryggan. Jag tror dessutom att jag glömde bort att mitt pigment inte är bästa kompis med stora solen där uppe i det blå och blanda det med saltvatten så har du mig :) en kräfta! Hjälp.. Mitt i allt mitt plaskande så gick en väldigt brun, mörkhårig tjej ner i vattnet precis breve oss fast på den privata sidan.. Hm... *paff* RUBY!!...wtf!.. det är ungefär 6 år sen jag såg henne sist.. :( tyvärr. Hon var min allara bästa vän i några år.. väldigt viktiga år. Fan va jag har saknat henne... Jag skrek på henne och vi möttes (typ som en kass film när man springer mot varandra me öppna famnar) fast vi sprang i vattnet.. *smidigt* hahah!! Bamsekram!




Här låg jag och plaska, stod på händer, gjorde kullerbyttor i ca 2 timmar.. :)

När vi badat klart runt 19.00 så kom morbror och hämtade oss. Vi åkte hem till dem och åt middag.. Kycklingfile med potatisklyftor och tzatziki Å DU MILDE va gott det var!! Tack morbror!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0