Katrineholm tors-fre

Igår kom min mummu och muffa och hämtade mig och vi åkte till deras hus i Katrineholm.. De köpte huset där för ca 2 år sen och förra sommaren blev det ingen resa dit tyvärr så nu var det dags! När vi kom fram så umgicks jag och min kusin en stund och mummu, muffa och morbror satte igång och rensade runt på tomten. Senare på eftermiddagen så satte min morbror igång och grilla och jag kokade potatis, pommes, grönpepparsås och sallad! MUMS!

Bilder!!



Storstugan



Lillstugan



Muffa på gräsklipparen!



Maten! Mums..



Mummu Muffa Morbrors arm och mat :p



Lillkussen och jag spelade kubb mot morbror (beccis har gjort spelet själv i träslöjden på mellanstadiet) Efter Kubb så spelade vi tennis (med mjuk boll), badminton, boule och sist 301 på elektroniska darttavlan och jag VANN!! :D wohoo!



Efter spelandet så färgade jag håret på beccis sen kollade vi på film: HOTET och RED EYE.



Mummeli <3 kom in och sa god natt.



Här vet ja inte va Beccis gör men.. Hon matchar bilen :p



Lilla majsen låg och mjaua en bra bit innan han lugnade ner sig. <3



Muffa kör rally ;p  <3



I den kyrkan är jag döpt :p gissar du särr får du en glass!
(inte om du var med på dopet dock)

Tack för en underbart sällskap och en trevlig resa. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0