Kryssningen <3

Så.. igår åkte jag och mamma med Birka Paradise!
Vi åt jättegod middag+frukostbuffé, dansade järnet i flera timmar, drack goda juicedrinkar (alkoholfria såklart), promenerade på jogging däck, badade bubbelpool, shoppa på tax free <3

 

- här är discot :)  +  Hyttdörren

 

Haha mamma sitter på toa :p Hur ofta kollar man på tv på en dyngskryssning?.. 

 

Llite från tax free  -  mamma testar säng och ser helt galen ut :)



Taket ovanför discot



Mamma med en iskall cider <3



Min söta juice drink :)



Karaoké  [ kariåke]



Sudda sudda... Peace!
Dancing all night long! :p



Dag 2

Relax & Spa - 3 tjejer i bastun

Relax & Spa - Vy över Paradise Beach

Jag kunde tyvärr inte ta några bilder på Relax & Spa eftersom det innehåller mkt vätska och min mobil är för dyr att bada med ^^ så det får duga med de här bilderna så länge. Jag låg i ena bubbelpoolen i säkert en timme och njöt satan!
mamma låg och solade och var i poolen en stund hon med :) Efter sol och badandet så duschade vi kallt och hoppade in i bastun. FY FAN VA UNDERBART!! Man såg rakt ut över havet..helt otroligt.

Efter det gick vi på jakt efter lunch..men buffén stängde om en halvtimme och bistron var full. Jahopp?.. leta vidare och hittade ett café som hade lite pajer och sånt så vi åt där. Baguett och paj.

 



Sen var det dags för tax free på allvar :p Jag fick det som är på bilden och lite godissnören, droste, tuggummi och lite annat smått och gott. Efter vi var klara där så gick vi och köpte Spa tofflor. hihi.. ja ville haaa... Tack mamma <3 för allt!!
Hoppas vi åker fler gånger!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0