Prideinvigning - Måndags..

Igår (måndag) var vi iväg på invigningen av Prideveckan i kungsträdgården. Strax efter att vi kommit fram ca 19.30 så får jag syn på Hannes och Daniel som vi träffade på Kattis den där onsdagen för nån vecka sen! Yeey.. På scen såg vi conferencieren Sanna Bråding presentera en del "kändisar" som Lillbabs, DARIN, Elisabet Höglund och Tobias Blom från let's dance, komikern Jens Nilson, Marit bergman, Detektivbyrån, Maskinen och slutligen den bästa Magnus Betnér! Vi vittnade även ett bröllop mellan Linnéa och Jonas på scenen.. ;p Nedanför scenen, alltså runt om oss såg vi även Lars-Åke 'Babsan' Wilhelmsson, Simon & Tomas + hundar och Veronica Maggio smet förbi. Kul kul....



Boholms Blogg



Snygging till vänsters blogg och snygging till högers blogg :p
Vi ses den 5:e !

När allt var slut sen ..runt 22 så gick vi och käka på Max! Jag hade inte ätit nåt på HELA dagen, Charlie hade bara käkat frukost så det kändes i våra magar!! Efter det tog vi buss 2 mot Sofia från Karl den XII:s torg och åkte hela vägen.... väl vid slutstationen frågade jag busschauffören om vi kunde sitta kvar tills han skulle åka tillbaka..och jag fick svaret: Jaa det kan ni, jag åker om 1,5 minut..och ni söta flickor får sitta kvar. EEH :| Okej?... vi hoppade sen av vid Tjärhovsplan och bytte till 3:an till Skanstull och där tog vi tunnelbanan hem...

På torsdag kommer min älsklings Marcus hit och vi ska se mer Pride
så man får glo lite mer på alla fina damer =p Längtar <3
Nu ska jag försöka sova..

-Out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0