Vad är oddset?..

Alltså.. för ca ett år sen åkte jag Madde och Jessie på en kryssning med Amorella till Åbo för att fira min födelsedag. På den kryssningen träffade vi jävligt många roliga människor som vi drog omkring med. De flesta av dem bodde härikring också så vi höll kontakt med dem efter kryssningen.. Mest Madde och Adam kanske men ändå..

För några månader sen flyttade det in en yngre kille ovanför oss som höll på att göra om väldigt mkt de första månaderna så vi såg inte mkt av han/dem.. Sen började vi ses i trappen och på gården och så och FAN vad jag kände igen honom men jag kunde självklart inte placera honhom..

I fredags ringde då Adam till madde runt 3 på morgonen medans vi satt i kökade i slussen och börja snacka om min adress?!?! Hur fan har han fått tag i den?.. NEJ!!! Då var det ju så att snubben ovanför är ju för fan ena killen som vi umgicks med på kryssningen!!!! =O Alltså.... vad är oddsen på det?..



Madde (nåns hand) Adam & Dennis - 'grannen'

Hahahaha <3

Kommentarer
Postat av: michaela westin

Haha sött :D

2009-07-21 @ 20:23:26
URL: http://michaelawestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0