Å Kristna söndag!

*asg*


Nej men idag är en bra dag.. Vaknade till ordentligt vid 09.30 och gick vid 10 mot tunnelbanan för att åka och möta Charlie i hornstull så vi kunde ha sällskap hem. Påvägen dit ringer jag min pappa som hade lämnat meddelande och får ett stort grattis för min namnsdag i fredags. Tack! och mamma med.. tack för sms:et <3

Örnsberg > Hornstull

 

Väl i Hornstull hinner jag precis över så vi hann med bussen till Gullmars och sen tunnelbanan till Högdalen. In på Ica och sedan hemåt. Vi satte oss på en bänk i parken en stund för det var sånt underbart väder ute och det är kul att glo lite på folk. Kan dom glo så får fan vi också glo =D



Hahah finn ett fel  ^^,

Jag och Charlie kan komma på mycket idioti när vi sitter och ser folk och vårat humorhjul börjar snurra.. Nåt vi garva åt var när en liten mörk pojke de kallade Mattias kom sparkandes på sin boll.. han och hans mörka bror. Deras två föräldrar som är mörka går före och.. Eh.. med dom springer en liten ljus pojke.. i sönernas ålder.. Ja iaf så sparkar han in bollen i buskarna och börjar skrika: Boll i buskor! Boll i buskor!! hahah... Och det ända vi kunde säga var typ: Who's the white kid?

Sött.. sen kom det förbi en "hund" som såg ut att vara en korsning mellan får, wombat, pungråtta och en gremlins!! Är det kärlek?.. doubt it.

Som sagt.. mysigt väder och vårkänslorna kändes ut i tårna!



Nu blir det till att rensa undar här i mitt rum..sortera kläder och få lite ordning inför nästa vecka. Jag kommer bara ha lektioner imorgon måndag. På tisdag ska vi till Sumpan och ha vårfestival med fotbollsturnering och onsdag går vi bara till lunch. Wohoo!!

Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0