Appropå..

födelsedagar..?


..så fyller jag 22 år den 31:a maj..alltså om ca 18/19 dagar, beroende på
hur man räknar. På lördagen (30 maj) blir det grillning hemma hos mig med
bl.a. Fridah, Charlie och förhoppningsvis Forsman och Boholm me! MINST! :p

Det ända jag önskar mig är en digital systemkamera eller pengar (till att köpa en) :p



På söndagen (födelsedagen + mors dag) åker jag ut till Värmdö och äter middag
med familjen & Co och firar mig och morsan, moster och mummu med såklart.

<3




Några andra viktiga dagar denna månaden:

15:e försvinner (förhoppningsvis) min betalningsanmärkning jag haft hasande i mina hälar i 3 år!
(Jag är osäker på om det är samma dag som den står betald hos
KronOlle som den försvinner 3 år efter men det står typ så..någon som vet??)


22:a fyller min Mummeli (mormor) 65 år!
27:e har jag avslutning och sedan SOMMARLOV! =)
29:e kommer Fritjoph (Fridah) hit!
31:a fyller jag år!

babaj!

Kommentarer
Postat av: Fridah

Hade jag kunnat skita pengar hade jag köpt dig en kamera direkt köna :p

Hör av mig imorgon.



Puss <3

2009-05-13 @ 01:17:41
URL: http://fridahs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0