City - Madde - Talang

Idag bar det av mot City runt lunch..

 Det var inte många procent kvinnor vid de där övergångsstället! :p



Där utförde jag några ärenden och sen mötte jag Madde som kom med tåget från Västerås.
Madde träffade jag sist för nästan exakt ett år sen.. - en vecka. :p
i alla fall... vi käka på stan och traskade runt i regnet..


    

Madde
&
En annan finne lämnar spår :p



Hit hittar iaf Madde :p
<3 söder

På väg hem så ringde jag Joanna och kolla om vi skulle hitta på nåt och hon va på. Hon skulle ta me sig käk och vi skulle glo film lr nåt ikväll men.. :S  hon har fortfarande inte kommit hit. :S Jag har försökt ringa men inge svar.. Jag hoppas inget har hänt henne och att hon ligger hemma och sover lr nåt.. Hör av dig så att jag vet att du lever gumman :)
Juste! Simon ska köpa min lur.. Woho :p

Imorgon bär det av till G-berg med mamma och hon möter mig här och så har vi sällskap dit. Jag ska nämligen dit och fira min mummeli som fyler 65 idag - Paljon onnea! <3
 -out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0