Fiesta!

Igår kväll var det roligt, trevlig, innehållsrikt och kaotiskt =D

Mest trevligt dock förutom några insidenter. Jag vill inte gå in på detaljer på den första men fel person försvann tillslut och vi kunde lugna ner oss. Senare när vi stog på balkongen så hör vi en man skrika att vi ska ringa 112 och snabb som fan trycker jag in det, ringer och går ner till porten. Ingen svarar så jag ringer 118800 för att bli kopplad direkt till polisen (08-11414) !! (när jag fått reda på att det var dit jag skulle och inte ambulans). Charlie (Kombo som jobbar där) fattar inte ens först vem det är hon pratar med även om jag använder hennes namn! Haha..Men inget svar där heller så jag försökte med 112 igen och till slut svarade en dam som lät mer förvirrad än mig och hade svårt att lyssna på mig och lyssnade på honom i bakgrunden med! Lyssna på MIG!

Hon kopplar mig till slut till polisen och där får jag prata med en trevlig man som hjälper mig. Jag får reda på att polisen har redan varit hos mannen och löst hans 'familjebråk' med hans fru, dotter och knivar å allt va det nu var. Medans jag ringde kom han fram till mig och frågade hur mycket jag skulle ha för det här då.. ehm. inget? Nehe sa han och la ner plånboken var på han nästan började gråta och började krama mig och sa att jag var så snäll. Då förstog jag att nåt var fel och jag föste bort han med min knytnäve i hans bröstkorg. Han började gå bortåt och skrek att han skulle fan ta livet av sig om de inte kom nu! Polisen sa åt mig att jag kunde inte göra så mycket än att säga ttill han att jag ringt eller gå därifrån. Jag gick.. my lord. Polisen tillade att "det står inte riktigt rätt till i kolan på honom". Haha.. Ursäkta men då går jag. Obehagliga typer finns det gott om...




IALLAFALL... lite bilder från kvällen >

Ladies!


 



Joanna - Camilla - Jennifer

Här har vi "ett, två, och tre" haha...
Det var ingen som mindes vad det hette och då sa nån ett,två,tre..
och det tyckte Joannas kusin i mitten lät skitbra..
så när de frågade igen så sa hon "Ett".. Hahaha!!

Resten av nötterna får inte vara med =D kanske nån annan gång.

Vi ses imorrn Joanna.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ahahahahah :D du vet när tjejen kom ut och sa kurderna stör och jag sa aa mina kompisar hahaha visade sig senare inte vad mina kompisar utan de va den mörka killen som störde ahahaha

2009-05-18 @ 02:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0