Läskigt..

I torsdags hade vi sista religions-lektionen och när den var slut så satt jag kvar med Christer (läraren) och diskutera tro (eftersom jag inte har nån). Christer sa att jag kanske kommer att inse saker när jag blir äldre och att de kanske händer saker som gör att jag någongång kommer att tro men det är minst sannolikt. Innan det hade vi haft resten av redovisningarna för de som inte gjorde de i tisdags. Jag hjälpte Fatima att skriva hennes arbete på dator och hur det skulle se ut och så..och hon hade skrivit om bl.a. Jehovas Vittnen som för mig är väldigt mkt humbugg...
När jag ska hem så sätter mig på bussen (som är nästan tom) och så ser jag ner på sitsen brevid mig och vad ligger där... JO.. VAKTTORNET! :S  Ehm... och så står de me stora bokstäver: MÄNNISKANS ANSTRÄNGNINGAR ATT BEHAGA GUD.... hjälp! Det Sjukaste var att tidningen är utgiven på min namnsdag... av alla 365 dagar på året har jag 2 namnsdagar och en av dem så ... ja.. ni fattar. Fy fan..



Okej att de är överallt o ringer på men... på bussen!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0