Sunday..



Efter en sen frukost hos mamma så åkte jag till andra sidan stan till min lillasyster, far och styvmor.



Min kära lilla lillasyster va söt du är =)
Här håller hon i de minsta pingsracket jag sett och boll
och bara längtar efter att få 'smäscha' på mig.. busunge :p
det var iaf kul att spela med henne och jag tror hon vann ;p



Påväg hem åkte jag till Liljeholmen och gick in på konsum för jagvar så fruktansvärt sugen på Pucko! När jag köpt mig en så gick jag ner till bussarna och åkte med 165:an till Högdalen istället för att byta med tunnelbana och så.. Väl i högdalen så handlade jag lite och sen hem. Nu ska jag skriva rent protokollet från det sista elevrådet vi hade förra veckan och fortsätta kolla på x-men 3 på 4:an.

Chipp chipp Goliath!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0