Torsdagen <3

Min lilla skitgris har blivit så jävla 'mammig' på sistonde och han följer efter mig heeela tiden.. han sätter sig framför mig när jag e på toa och sitter å vaktar typ. :) Han börjar t.o.m klaga när jag står i duschen. Å så självklart kommer han upp nu när ja skriver och går rakt framför tangent bordet så ja knappt ser nåt. :D iaf.. han och jag har några 'kodak moments'. <3

 

Han bara ääälskar att ligga halft över datorn eller ligga och tugga på en nagelfil :)

Idag efter att jag och Marco diskat upp hela köket i skolan hade
jag Intervju och prov för att komma in på PK tills efter sommaren.
Självklart så klarade jag det galant och blev antagen drekt :p haha *skryt*
Sen bar det av mot högdalens centrum och in på Ica. Tack mamma <3



ekologiskt <3

Mmm...vindruvor..det var länge sen! Testar också en ny yoghurt - Hallon + Melon


Nu ska jag plugga klart..puh.. Märtha är inte blyg när det gäller att ge uppgifter i Svenska. :)
Tjipp tjipp Goliath!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0