Vårfestival!

Åhh.. igår (tisdag) somnade jag strax efter att jag kommit hem från skolan.. eftersom jag inte sovit en blund natten innan då jag och Simon höll sällskap hela natten när han pluggade och klockan blev för mkt för att sova!! Puh.. Jag sov mååånga timmar natten till onsdag...



Iaf imorse bar det av till Rissne för att ha vårfestival med våra 2 systerskolor från Sumpan och Skärholmen. Det var bl.a. diktläsning, 'sång', korv, kubb och brännboll. Efter fika/lunch var det dags för fotbollsturnering som tyvärr Sumpan vann FASTatt vi hade med oss en 'inhyrd' maskot som heter Diablo. Alla lag spelade 2 matcher var och ena slutade t.o.m med straffar :) (skrpn - skhlm) Simon är lätt hela turneringens bästa spelar för helvete va han kämpade och han var grym! :)



Efter turneringen så åkte vi mot stan några stycken och väl i centralen tyckte Salim att vi drar till BK.. ehm..Usch.. jag har nga oengar men Sofia tyckte att jag kan låna av henne. :p *tack* SÅ.. Jag, Sofia, Salim, Aritz och Johnaz gick till BK på plattan. Hm.. ingen kommentar på maten men.. lär dröja som fan igen innan jag går dit :p


Precis innan det, när vi kom upp från blåa linjen så glider DUX precis förbi mig och jag blev lite smått shockad. När jag sopade på honom så vände han sig tillslut om..men åt fel håll.. sen var han för långt borta. Så jag försökte ringa..upptaget.. han ringde när vi åt.. sen ringde jag igen och upptaget.. De va då FAN!.. :) Tillslut svarade jag och när vi redan hade hunnit komma till Skanstull så hoppa jag av och vände. 



En liten fågel viskade i mitt öra att han aldrig ätit Ben & Jerry glass!! Oh my... så efter affärerna vi glodde i så gick vi till deras stånd på centralen så han fick smaka på de goda "munorgasmerna" Han provade Chocolate Fudge Brownie och jag provade en av de nya Sorbetglassarna de har. Självklart blev det 'Jamaican me crazy' Hahah... Sen kom hans 'kompis' dit och jag drog hem för att möta Charlie i centrum och köpa mjölk :)



Och vem tror ni inte står och gör bort sig på självaste drottninggatan för 'partiet' F! .. shit..
F!olk tog ut svängen runt henne alltså.. aja.. nog sagt om henne och ni ser väl vem det är.



Åh va lång tid det tog att skriva det här inlägget.. F!y F!an. Haha...

- Out -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0