Pride Park idag!


Vi köpte veckobiljett igår och fick en varsin FIN togtag - Dani hade iofs en redan innan ^^, fusk
*På dogtagen står det [HETRO] i blindskrift i regnbågsfärger..varför? Ja de är väl ett sätt för oss att säga åt alla fördomsfulla (hetro)människor att öppna ögonen och se att vi är lika mkt värda som dem*

Kolla info om Pride Park

Togs lite bilder igår men jag har inte riktigt tid att blogga om gårdagen just nu.. :p för jag ska göra mig iordning och åka in till stan igen och möta Dani <3 vi ska till Tanto och..eh.. skaka på de lurviga.. Ääh.. ja vet inte :D fira Pride på vårat vis iaf.. ttul dudes.. Jag finns på mobilen ;p

- c yall on the flipsyde -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0