'Sassy She' - Lägg ner..

Alltså jag älskar de här.. De är så jävla kul när du håller på och skriver "dumma" saker om mig .. 'som om jag tar åt mig'
Den här "personen" är ingen jag vill ha i mitt liv.. inte hennes saker heller.. så jag gjorde mig av me de. Och nu är väl hon sur på mig eller nåt för att jag inte vill ha nåt med henne å göra så hon håller på och kallar mig saker som 'jaha idioten e där' 'finska storhetsgudinnan' (haha tack för komplimangen) när hon ringer min Kombo och snackar skit.. jaja :D ja har kul åt det och svarar med kommentarer på hennes blogg bara för att jävlas :) beter man sig som ett omoget fjortisluder mot mig så får man äta skit tillbaka!

'Hennes' blogg >

Senaste svaret från mig :

Hahah.. Hellre finsk storhetsgudinna är ett jävla illaluktande serb-fitta som white trash? :) Alltså lilla söta du.. Jag är stor och har alltid varit medveten om det. Det är inte JAG som trycker ner mig i kläder med 8 strl för liten storlek och tror jag är så jävla 'sässy'.. Du kan kalla mig vad du vill, när du vill för jag kommer aldrig ta åt mig av de skit som kommer ur din glappkäft.. de LOVAR jag dig :) De som händer just nu med kommentarerna och allt, gör jag BARA för att provocera dig, reta dig och göra dig förbannad.. jag har så jävla kul åt det. :) HUMOR!.. stackars lilla Tinah som tror att Jessie är din bästa vän :p Tro mig när jag säger att jag aldrig mer vill se dig igen.. Aldrig..

Så snälla lilla du håll dig borta från mig.. De blir bäst så ;p

Puss på dig <3

Kommentarer
Postat av: michaela westin

Juste! Ge fan eller dø :o

2009-07-22 @ 19:22:50
Postat av: bOHOLM

BLOGGFIGHT...FAN VAD KUUUUL!

2009-07-23 @ 02:10:21
URL: http://procasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0