Ågesta Golfklubb!

Igår färgade jag håret och plockade lite hemma. .sen stack jag iväg till Ågesta golfklubb för att hälsa på Chatrin på hennes jobb. Det var en såå härlig eftermiddag och det var väldigt trevligt att träffa henne igen. Jag gjorde nåt jag ALDRIG trodde att ja skulle göra i mitt liv.. jag åkte golfbil !! Woho! ..Jag låter bilderna tala för sig :p

 
Golfvagnar utanför klubbhuset   -   Här åkte vi upp..
 
..med golfbilen!   -   Utsikt!
 
Chatrin i 'Alfen'   -   Mina pjuck påväg tillbaka!


Så jävla fin bild!!


Eftersom jag bara ätit en korv med bröd på hela dagen så kom migränen smygandes på väg hem.. väl hemma dunkade det och min hjärna hängde inte med alls :s Jag la mig och väntade på sömnen..men den hann inte komma förrän Marccus kom hem och vi låg och snacka ett tag innan vi till slut somna.



<3 gött å ha dig här igen gubben! :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0