Minnen..

Jag har lite svårt att sova ja..


               Idag rensare jag massa bilder i min dator och hittade massa bilder 
               från förra året när jag jobbade på Hultsfred.
               Innan jag skulle fota Robyn konserten så träffa jag några yngre tjejer 
               som sprang omkring där och vi tjöta en stund. 
               Ena bor där jag är uppvuxen..Värmdö :p Coolt..
               Iaf så ville dom att jag fota dom lite och så blev det.. 
               Jag hade helt fel objektiv på just då men..jag spejsa lite så de blev så här. :)




Kärlek vid info skylden på hultan. <3

Kommentarer
Postat av: pao

Vi har något gemensamt, sovproblem haha

2009-03-12 @ 17:00:21
URL: http://telianen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0