Promenad med mor!

Från min morbror till min mamma är det en väldigt trevlig promenad ..
Så vi gick och pratade mkt om hur G-berg har ändrats massa sen jag bodde där ute.
Även jag har ändrats väldigt mycket sen jag bodde där ute, lika så min mor..

Förr gick det bara inte.. vi kunde inte vara i samma rum.
Vi var båda varandras "pain in the ass".
Men nu har vi båda vuxit upp Och vuxit som personer och har en relation nu som
jag inte skulle byta bort mot någonting.

Jag tänker mycket på min mamma och vill att hon ska må bra.
Jag Älskar min mamma. Jag älskar henne för allt hon har gjort för mig..
även allt ont. Det har gjort mig till en bra, smart och stark människa. =)
Tack Mama!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0