Sandsborg.

Idag bar det av till Sandsborg för första gången på typ.. 5 år.
Jag åkte hemifrån typ 13 och var framme runt 13.30 .
Där mötte jag Chatrin och vi gick till pizzerian/restaurangen och käka lunch.
Vi åt en mkt god grillbiff med pommes och sallad.. =p
Där satt vi nån timme och tjöta..jävligt trevligt sen gick vi hem till la Familia och
satte oss och hacka lite på min förra dator som Chatrin har fått låna :) Bus..

Sen satte vi oss på ballen ^^ i solen, snackade och kopplade av..
 träffade Gabi också och hon var väldigt trevlig! =)



Sen bar det av hemåt och väl hemma så rensade jag i hallen bland alla jackor och
skit som hänger där.. så nu är det rätt tomt där
när alla vinterjackor och skor är borta.

Och så självklart!!! Matchen !!..



Det var 4:e finalmatchen mellan FBK och HV71 ikväll..
Satans nissar va spännande den var! Först 3 spännande, hettsiga,
 tacklande perioder som slutade efter mkt om och men med 2-2.
( varav 1 missat mål av HV på straff - HAH - Go Gustavsson! ) Därefter
förlängningsperiod 1 som slutade i 17:e minuten när
Färjestad sköt in ett härligt mål !!
(´´.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0