7-16 i Ljusdal/Hybo

OJ vilken paus jag har haft från blogg, dator, internet och allt som har med det att göra och va skönt det har varit!! Jag kan knappt smsa längre.. ännu svårare var det nu att hitta tangenterna =D

Jaja iallafall så tog jag Ybussen kl 13.20 i fredags från Sthlm mot Umeå som stannar bl.a i Ljusdal!! Wihu! Äntligen kom jag iväg till Nina..

Jag orkar inte skriva så mkt text om allt vi gjort men vi har kollat på massa kul film, gosat med djuren, suttit på altanen och umgåts å snackat skit.. så jag skriver lite under alla bilder istället så får ni väl fråga mer sen :)



FREDAG



Bye bye Sthlm!



Bytte buss i Hudik och stod och pratade me en tant som åkte med i bussen innan i en halvtimme typ :) Jäkligt trevlig liten tant som hade hälsat på sin bror i Sthlm. Sen kom den mindre bussen som tog oss till Ljusdal som ni ser här på bilden ovan ;p Väl framme kom Nina + hennes bror Micke och lillasyster Karlsson (Elin) och hämtade mig.. Vi åkte direkt till Ica och sen hem till Nina i Hybo.



Zamson och Sture <3



'Våran' film Sunes sommar som vi sett 2 ggr sen jag kom hit..
 När vi såg den här minen så skratta vi så att vi höll på att kissa på oss :D

 God natt <3


LÖRDAG



God morgon Ljusdal och hej Zamson.. När jag väl vaknade så gick jag ut på altanen och sträkte på mig, gick och satte mig på filten med Nina och gosade med vovven :)



Snygging! =D



Sen spelade vi Alfapet ..första gången i mitt liv :D och jag vann! Woho!!



SÖNDAG

Idag fick vi besök av Linda och hennes 2 hundar Bettan och Itchigo som lektemed Zamson som vildar. :) De satt och drack kaffe i några timmar och jag drack min juice ^^,



Lindas blogg >

 

Itchi och Bettan



Sture <3



MÅNDAG

Idag handlade vi med Ninas lillasyster Karlsson (Elin) och eftersom de är typ sista dagarna som jag 'får äta vad jag vill' innan operationen så blev det TACOS <3



MUMS! <3 sjukt gott..



Lite loy natt så jag satt ute en timme på natten och ritade ur mig mina tankar..



TISDAG

Finns inget dokumenterat och mitt minne är ju som det är.. :s
..men vi sega väl med film.. :)

JO! Emelie kom hit och hämtade grejer.. trevlig prick :)



ONSDAG

Finns i sjön - Lillpojken - Negerbollar









Kärlek <3



TORSDAG

Ärenden på byn + Linda!



Väntar på bussen...som går 3 ggr /dag.. Haha!



SERRIÖST?! vart har jag hamnat ^^,



Nina på Lindas balkong :)



Nina är helt upphissad i biltaket när hon övningskör med sin mor.. :D Hennes pappa satt bak och fråga vart bordet var (eftersom det fanns så mkt plats framför honom) haha! You go girl ;p



När vi kom hem var det dags att färga håret på söthönan ;p Blooondie!



Jag och Zamson ligger och gosar i soffan <3



Sen kom Sture upp och la sig där han brukar ligga.. Comfy <3



FREDAG



Nina gjorde lite annorlunda Kyckling med cornflakes och citronmeliss på :) mums..



Sen blev det 'Sunes sommar' igen och Zamson fick en snygg kepa på sig ^^,



LÖRDAG

Idag åkte vi till Ninas föräldrars + syskon och hälsade på och grillade :) Jäkligt god mat och trevligt sällskap. Hennes bror Micke är en av de roligaste människor jag träffat! Haha!



Deras boxer Frodo står och hettsar vid hönsen :)



Höns och en tupp skymtar där längst bort.. :)



Selma fick också va med på bild :)
Ganska svårt o fota alla hundar som springer fram och tillbaka iofs ;p



SÖNDAG

..var en lugn och skön sensommardag och vi tog det bara lugnt :)


Toffelhjälten är också väldigt svår att få en bild på utan att hon blundar, kollar bort , ser sur ut eller biter i sin piercing ;p men den här lyckades jag ganska bra med tycker jag.. <3

Mer kommer kanske imorgon när jag fått in resten av bilderna..

Ikväll (måndag) har Nina klippt mitt hår....halvvägs iaf så jag har värsta 'Hockeyfrillan' :D
Men imorgon blir det andra bullar..... typ.. Mohawk ;p

Jag planerar också att åka hem på onsdag och ska möta Dani på centralen sen ska hon med hem och glo film och sova över.. Yääy! I have missed you.. skitunge <3  ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0