Kryss + ilandsproblem..

Sådärja.. då har man duschat och klätt på sig och är snart redo för att åka.. Jag möter pappa och ögonstenen till lillasyster i Slussen mellan 16-16.30 och sen går vi till båten och väntar på att få gå ombord =D Wihu!

Idag när jag loggade in på msn så heter Nina (en ball brud från norrland som ja lär känna mer och mer..på msn alltså)

Nina*helt enkelt| J, var är du? :)  - Jaha tänkte jag och skrev hej.. då bytte hon till: Nina*helt enkelt| J, där är du! :) - Haha hon är rolig hon!.. så.. hennes problem var att när hon vaknade i morse så hade hon fått ett sms från en kompis till henne som hade problem med en liten kissemisskull som hon fått för 14 dagar sen.. Mamman var nu borta?! Och.. Ninas telefon var helt tom på cash så JAG sms:ar hennes Fruga och ber henne höra av sig till Nina.. :D .. Problemet löst :p


NU ska jag bara dra på mig ett par 'öjjeböj' och se till att jag får med mig allt jag behöver... typ... pass :)

Försök nu att överleva medans jag är borta.. Eh. :p



Och DU... Ja du.. (du vet vem du är) ME LIKE YOU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0