Söndagen...


Vid 15.30 gick jag ut och mötte Charlie och vi gick till Bandhagens skola för att rösta!
Efter det stog vi ute en stund å tjöta lite sen rörde jag mig mot Bandhagens tunnelbana istället för Högdalens så jag fick en liten promenad tänkte jag.. och det fick jag ju.. jag hade ingen aning om vart jag gick bara att jag typ gick mot höga huset som det står Bandhagens Centrum på och till slut kom jag fram.



Den tunna linjen är där jag hade gått annars - Tjockare är där jag gick :)


Därifrån åkte jag till centralen för att hämta ut mer Waran eftersom det var helt slut. Tydligen så var mina recept slut och den puckade kärringen i kassan gjorde mig bara fly förbannad. Så jag ringde mamma och hon skulle sätta igång och se hur jag skulle kunna lösa mitt problem. Jag vet inte riktigt vad som hände men jag var väldigt snabb och hann ända hem innan mamma ringde igen och sa åt mig att åka till Gullmarsplan 5 och prata med en läkare där på Caremas närakut så att han kunde skriva ett recept till mig.....



Jahaja... väl där så fick jag träffa en jävligt spydig läkare och som vanligt läser av en med "fettoblicken" men jag tacklade det med ett stort och glatt HEJ och skakade hand me honom. Inne på rummet så tar HAN först upp mitt waran halsband som fastnat lite mellan mina bröst och tittar på det. Sen sätter han sig ner och frågar mig varför jag äter waran och knappt innan jag hinner svara så säger han:proppar? jag: jaa.. lungembolier och snabbt får jag ett Hah och sen ett spydigt Grattis!

Ehm... man kan inte bara dö av dem men..okej. TACK!!

Tyvärr så hänger sig datorn ett tag och jag kokar inombords och längtar tills jag får gå därifrån. Tillslut funkade allt igen och jag fick gå.. Gick till tunnelbanan och hade tur för den kom precis när jag kom ner. Väl framme i centralen så var det som tur en ny kvinna i kassan på apoteket och jag fick hämta ut min medicin..finnaly!

Lite senare på kvällen kom Beccis hit och kollade på tv sen somnade vi till slut.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0