Shoppingdag..

Nu har jag haft mega-rast från min blogg..!! behövdes..
för jag har typ sovit mina lediga timmar.

I tisdags gick vi massa på stan o shoppa Jag Charlie & Valle.
Vi var bla på Punkt shop, Åhlens City, Gina Tricot, Feet first, H&M + donken..



Jag sitter och väntar på att få gå från Feet first. :) Skorna högst upp är från Replay
och jag gilla dom som fan.. synd att man inte ser hela..hm.. aja.



Sen käkade vi på donken och för mig va de första gången på......
...eeh?...Minns inte! :) Skit samma..

    

Line Gina linnen och mina Shutters :) Köpte även mascara (telescopic) på REA,
svart nagellack, sport BH, ansiktsmask + stickad kepa.

Trevlig dag på stan me vänner även om det snöade hela jävla dan,
sen va Angelica äckligt nära och gjorde mig jättenervös och jag flippa lite ;)

Hahaha...  Fänks!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0