Sola i Karlstad..hemfärd. 28/2

Åh älskade Karlstad.. jag ville inte lämna dig!



Jag och Forsman vaknade vid 13 tiden..eftersom vi satt uppe till ca 07 och
planerade resan i sommar. Packade ihop mina saker och åkte ner på stan vid 15
 och mötte Marcus som var lite små bakis. :p Vi gick lite på stan och dök in på
Jack & Jones för att köpa lite nya kläder till Marcus inför kvällens bravader.
Hittade förbannat snygga byxor till spinkisen och två snygga tröjor.



Fast den här skjortan gilla han inte. :)

Sen gick vi till stationen och hämtade min biljett som existerade som tur var
(jag fick nämligen ingen bekräftelse alls på varken mail lr sms från SJ..förbannat! )

Sen gick vi in på pressbyrån och köpte kyckling-bacon baguett..
MARCUS...LAKTOS!! :D hahaha...
Efter de satte sig Marcus på en trasig bänk och åt ..picknick på stationen ;p



Marcus :p

Sen bar det av..mot större mål.. Sthlm.
Satt vid bord mot fönster..mm.. najs.
Dock satt en söt liten tjej, ungefär i min ålder, framför mig och grät.. :(
Det hade hänt något förjävligt med en anhörig till henne.
Det var så ledsamt men samtidigt vackert när henes tårar föll..
Jag gav henne närdukar och ett tuggummi.. heh..de gjorde henne glad.

Väl hemma var det chill-pill framför tv:n o senare somna in....

Saknar Ksd. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0