Eftermiddag på stan med mor <3

Igår runt 4 träffade jag min mamma i stan vid Hötorget.
Som alltid så frågar hon om jag vill ha nåt lr behöver nåt som en anledning till att gå omkring och kolla i affärer. :) Vad man än svarar så säger hon att: ja men vi kan ju kolla... :) och sen är de igång. Vi gick från hötorget ner Sergelgatan..runt hörnet in på Lindex vidare till Åhlens City. Sen hela drottninggatan och senare upp vid hötorget igen. Går man den rutten tar de väl ca..10 minuter typ? Men vi var klara strax innan 19.30 .. :p Eftersom vi gick in i så många butiker på vägen - Lindex, Indiska, ÅC, Berry och Body Shop var några..



Söt "Budda" från In & Finn på Gamla brogatan.

Vi avslutade shoppingrundan på en Sushi/Thai restaurang precis vid konserthuset och blev glatt överaskad av maten. Fruktansvärt gott !! Wokad kycklingfilé med cashewnötter.. Alltid lika kul att se minen av förvåning när två "faranger" kommer in och tackar nej till bestick =)

   



Tack för allt mamma.. Jag älskar dig! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0